مطالب از سراسر وب

هتل ابریشم مشهد هتلی دو ستاره در خیابان امام رضا

هتل ابریشم مشهدشهر مشهد با دارا بودن جاذبه‌های گردشگری بسیاری که در خود جای داده، مقصد بسیار خوبی برای سفر می‌باشد. بارگاه مطهر امام رضا علیه السلام و طبیعت زیبا و باصفای اطراف مشهد، اماکن تاریخی و مراکز تجاری و تفریحی متعدد از جاذبه‌های این شهر مقدس به‌شمار می‌آید. مشهد با وجود هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیار زیاد و متنوع، متناسب هر سلیقه و بودجه‌ای است که سفر را برای مسافران دلنشین‌ می‌کند. در ادامه با معرفی هتل ابریشم مشهد به همراه عکس و آدرس با ما همراه باشید.

معرفی هتل ابریشم مشهد

هتل دو ستاره ابریشم مشهد در سال ۱۳۸۵ تاسیس و مورد بهره برداری قرار گرفت. هتل ابریشم از هتل‌های رده متوسط شهر مشهد است که در سال ۱۳۹۶ به جهت ارتقاء سطح کیفی امکانات و خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفت تا با امکانات و خدمات بهتر، میزبان شایسته‌ای برای مسافران ‌باشد. این هتل در بین مسافران، بسیار محبوب و پرطرفدار است و دلیل اصلی آن، موقعیت مکانی هتل می‌باشد، زیرا هتل در فاصله نزدیکی از حرم مطهر امام رضا علیه السلام واقع شده است.
هتل دارای شش طبقه و ۴۹ واحد اقامتی می‌باشد. هتل ابریشم با پرسنل کاردان و مجرب و امکانات و خدمات مناسب، آماده میزبانی از مسافران و زائران عزیز و گرامی است. لابی شیک و زیبای هتل دارای ظرفیت ۱۰۰ نفره می‌باشد. پارکینگ اختصاصی هتل ابریشم برای آسایش بیشتر مهمانان در محوطه هتل ساخته شده است.
هتل با امکانات و خدمات مجهز و استانداردی همچون خدمات تهیه بلیط، صرافی، خدمات خانه‌داری، لاندری، خدمات باربری، دستگاه فتوکپی و فکس، دستگاه واکس کفش، روزنامه، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات CIP، خدمات تور، اینترنت رایگان، اتاق چمدان، صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، تاکسی سرویس و… افتخار میزبانی از زائران عزیز را دارد.

رستوران و کافی‌شاپ هتل ابریشم مشهد

رستوران هتل ابریشم دارای منویی متنوع از غذاهای ایرانی و فرنگی است که با فضایی زیبا و دلچسب آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می‌باشد. طبخ غذاهای رستوران توسط افراد مجرب و آموزش دیده انجام می‌شود که به خاطر استفاده از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت، غذاهای این رستوران دارای طعم لذیذ و بی‌نظیری است.
کافی‌شاپ هتل نیز با ارائه نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای متنوع و خوشمزه، پذیرای مهمانان عزیز می‌باشد. فضای دلنشین و آرام کافی‌شاپ لحظاتی پر از آرامش و حس و حالی خوشایند را برای مهمانان خود رقم می‌زند. ساعت کاری کافی‌شاپ هتل، به صورت 24 ساعته میزبان مهمانان هتل می‌باشد.

رزرو هتل ابریشم مشهد

واحدهای اقامتی هتل ابریشم مشهد

هتل ابریشم یکی از بهترین هتل‌های ۲ ستاره مشهد است که با امکانات و خدماتی مناسب، مورد توجه مسافران شهر مشهد واقع شده، بسیاری از مسافران، این هتل را قبل از سفر به خاطر قیمت مناسب و اقتصادی آن انتخاب و رزرو می‌کنند.
هتل در سال ۱۳۸۵ افتتاح و ۱۱ سال بعد از تاسیس، مورد بازسازی قرار گرفت و هم اکنون واحدهای اقامتی هتل وضعیت قابل قبولی دارند. مسافران می‌توانند در هنگام رزرو بلیط هواپیما و انتخاب هتل، یکی از واحدهای اقامتی هتل ابریشم مشهد را رزرو نمایند و از اقامت در این هتل لذت ببرند.
این هتل دارای ۴۹ واحداقامتی است که شامل ۳۱ باب اتاق، ۶ واحد سوئیت و ۱۲ واحد آپارتمانی بوده و مجموع تخت‌های واحدهای هتل ۱۸۰ تخت می‌باشد. اتاق‌های اقامتی هتل بسیار دلباز و زیبا بوده و محیطی بسیار آرام و دلنشین را برای مهمانان فراهم آورده است. مهمانان عزیز بنا به نیاز و سلیقه خود می‌توانند واحداقامتی موردنظر خود را رزرو نمایند.
اتاق‌های هتل ابریشم به‌صورت دو تخته، سه تخته و چهار تخته، می‌باشد. تعدادی واحد اقامتی شیک و ویژه، با امکانات و خدمات بیشتر برای مسافران در نظر گرفته شده است. صبحانه پر انرژی هتل به‌ صورت رایگان برای مهمانان در واحدهای اقامتی آنها ارائه خواهد شد. کیفیت خوب غذاهای رستوران هتل ابریشم از ویژگی‌های مثبت این هتل به‌شمار می‌رود.

تنوع واحدهای اقامتی هتل ابریشم مشهد

  • اتاق‌های دو تخته توئین
  • اتاق‌های دو تخته توئین فولبرد
  • اتاق‌های دو تخته دبل
  • اتاق های دو تخته دبل فولبرد
  • اتاق‌های سه تخته
  • اتاق‌های سه تخته فولبرد
  • اتاق‌های چهار تخته
  • اتاق‌های چهار تخته فولبرد
  • واحدهای آپارتمانی یک خوابه مخصوص 4 نفر
  • واحدهای آپارتمانی یک خوابه فولبرد مخصوص 4 نفر
  • واحدهای آپارتمانی دو خوابه مخصوص 5 نفر
  • واحدهای آپارتمانی دوخوابه فولبرد مخصوص 5 نفر

تمام واحدهای اقامتی هتل ابریشم، قابلیت مهمان اضافه را ندارند. در واحدهای اقامتی فولبرد هر سه وعده غذایی سرو می‌شود. این هتل با ارائه خدمات و امکانات بسیار خوب، میزبان مهمانان می‌باشد.

امکانات واحدهای اقامتی هتل ابریشم مشهد

واحدهای اقامتی هتل دارای امکانات مجهز و مناسبی ازجمله آشپزخانه، وسایل پخت و پز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، روم سرویس، لوازم بهداشتی مانند حوله و خمیر دندان و…، رخت‌آویز، حمام، سرویس بهداشتی، دمپایی، یخچال، کمد، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، تلفن و اینترنت می‌باشد که در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

اتاق های هتل ابریشم مشهد

امکانات کلی هتل ابریشم مشهد

رستوران درجه یک هتل با ظرفیت صد نفر، میزبان مهمانان و زائران عزیز می‌باشد. تنوع و کیفیت غذاهای ایرانی و فرنگی رستوران از مزیت‌های برجسته این هتل به‌شمار می‌آید. هتل ابریشم علاوه بر واحدهای اقامتی دلباز و زیبا و رستوران درجه یک، دارای بخش‌های دیگری همچون لابی شیک با مساحتی بالغ بر 200 مترمربع با ظرفیت 100 مهمان، دارای دو تلویزیون ال سی دی متصل به کانال‌های ماهواره می‌باشد.
همچنین آسانسور هتل، از دیگر بخش‌های این هتل بوده تا دسترسی به طبقات را راحت‌تر نماید و پله‌های اضطراری هتل که در مواقع لزوم می‌توان از آن استفاده نمود. نمازخانه هتل برای اقامه نماز و عبادات تعبیه شده تا مهمانان به راحتی به انجام فرائض دینی خود بپردازند. پارکینگ اختصاصی هتل نیز با ظرفیت ۵ خودرو از بخش‌های مختلف هتل ابریشم به‌شمار می‌رود.
خدمات خوب هتل ابریشم از دیگر ویژگی‌های برجسته این هتل می‌باشد. با وجود پرسنل پرتلاش، مجرب و آموزش دیده هتل ابریشم، این مجموعه توانسته اقامتی خوشایند را برای مهمانان خود رقم بزند. خدماتی مانند فکس، کپی، روزنامه، تاکسی سرویس، نظافت مداوم و روزانه واحدهای اقامتی، اتاق چمدان، سرویس باربری، سرویس ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه با هزینه، خدمات خانه‌داری، لاندری، پارکینگ و اینترنت رایگان در واحدها و لابی، از خدمات هتل ابریشم است.
صندوق امانات هتل، برای امنیت بیشتر اشیاء قیمتی مهمانان تعبیه شده است‌. امکانات مناسب هتل به جهت مقابله با آتش سوزی و دیگر حوادث طبیعی، یکی دیگر از خدمات مناسب هتل است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل ابریشم و راهنمایی مهمانان و پاسخگویی به سوالات آنها جزء خدمات و امکانات این هتل بوده که از مزیت‌های مثبت هتل به‌شمار می‌آید.

آدرس هتل ابریشم مشهد

هتل ابریشم در خیابان امام رضا مشهد، امام رضای ۲، در کوچه کربلا واقع شده که تنها با 5 دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توان به توفیق زیارت نائل شد. از مزایای این هتل، موقعیت مکانی بسیار خوب آن است که در خیابان امام رضا واقع شده و به اماکن مهم شهر و مراکز گردشگری دسترسی راحتی دارد.
هتل ابریشم به اماکنی همچون بارگاه مطهر امام رضا، بازار رضا، گنبد خشتی، پارک میرزا کوچک خان، مجموعه شهربازی هپی لند، کاروانسرای بابا قدرت، خانه تاریخی داروغه، میدان شهدا، بازار عباس قلی‌ خان، مجموعه شهربازی اکسون، خانه تاریخی توکلی، بازار هفده شهریور، موزه مرکزی آستان قدس، پایین خیابان، بازار جنت، موزه مردم شناسی مشهد، خانه ملک، آرامگاه نادر شاه افشار، پردیس سینمایی هویزه، پارک وحدت، سرای بلور، باغ ملی، کلیسای وانک، زیست خاور، مراکز تجاری خیابان سعدی، بازار گوهرشاد، پارک ژوراسیک مشهد، سینما آفریقا، پردیس کتاب و… از جمله اماکن نزدیک به هتل ابریشم می‌باشد.

فاصله هتل ابریشم مشهد با برخی از اماکن مهم شهر

فاصله هتل تا حرم مطهر امام رضا 600 متر است و با 8 دقیقه پیاده‌روی، می‌توان توفیق زیارت را پیدا کرد.
فاصله هتل تا مجتمع تجاری زیست خاور حدود 4 کیلومتر است و با خودرو 8 دقیقه زمان می‌برد.
فاصله هتل تا مرکز تجاری الماس شرق حدود 10 کیلومتر و 712 متر است و با خودرو 16 دقیقه زمان می‌برد.
فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی مشهد حدود 34 کیلومتر و 424 متر است و با خودرو 41 دقیقه زمان می‌برد.
فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی مشهد 18 کیلومتر است و با خودرو 23 دقیقه زمان می‌برد.
فاصله هتل تا امامزادگان یاسر و ناصر 24 کیلومتر و 890 متر است و با خودرو 30 دقیقه زمان می‌برد.
فاصله هتل تا پارک ملت مشهد 10 کیلومتر و 860 متر است و با خودرو 16 دقیقه زمان می‌برد.
فاصله هتل تا پارک کوهسنگی مشهد 6 کیلومتر و 260 متر است و با خودرو 13 دقیقه زمان می‌برد.
فاصله هتل تا سرزمین موج‌های خروشان 24 کیلومتر و 820 متر است و با خودرو 28 دقیقه زمان می‌برد.
فاصله هتل تا سرزمین موج‌های آبی 16 کیلومتر و 444 متر است و با خودرو 24 دقیقه زمان می‌برد.
فاصله هتل تا مجموعه تفریحی توریستی چالیدره 29 کیلومتر و 200 متر است و با خودرو 39 دقیقه زمان می‌برد.
فاصله هتل تا منطقه ییلاقی و تفریحی طرقبه 25 کیلومتر و 820 متر است و با خودرو 32 دقیقه زمان می‌برد.
فاصله هتل تا منطقه ییلاقی و گردشگری شاندیز حدود 34 کیلومتر است و با خودرو 40 دقیقه زمان می‌برد.
فاصله هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد حدود 8 کیلومتر است و با خودرو 14 دقیقه زمان می‌برد.
فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن مشهد 3 کیلومتر و 320 متر است و با خودرو 6 دقیقه زمان می‌برد.
فاصله هتل تا پایانه مسافربری امام رضا مشهد 3 کیلومتر و 800 متر است و با خودرو 7 دقیقه زمان می‌برد.

امکانات هتل ابریشم مشهد

شرایط و قوانین هتل ابریشم مشهد

زمان تحویل واحدهای اقامتی هتل به مهمانان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه واحدهای اقامتی ساعت ۱۲ می‌باشد.

قوانین عمومی هتل ابریشم:

  • خانم و آقا با تبعه خارجی نامحرم نمی‌توانند در یک واحد، اقامت داشته باشند و هتل هیچ مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.
  • پذیرش خانم و آقای مجرد تنها با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار انجام می‌پذیرد.
  • پذیرش زوجین با ارائه صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته محضر همراه با شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی زوجین انجام می‌شود.
  • استعمال سیگار و دخانیات در داخل هتل ممنوع بوده و مشمول جریمه خواهد شد.

قوانین پذیرش هتل ابریشم:

  • پذیرش مهمان، تنها با ارائه مدرک شناسایی معتبر انجام می‌شود و در صورت نداشتن مدرک شناسایی معتبر، هتل از پذیرش مهمان معذور است.
  • ارائه اصل شناسنامه، پاسپورت و کارت ملی از شروط اصلی در پذیرش مهمان هتل است.
  • پذیرش مهمان خارجی فقط با ارائه مهر ویزا و مهر ورود به ایران با داشتن تاریخ اعتبار و انقضاء امکان پذیر است.
  • زمان تحویل واحدهای اقامتی هتل ساعت ۱۴ بوده و اگر مهمانان قبل از ساعت ۱۴ به هتل مراجعه نمایند بر اساس قوانین رزرو هتل در کشور، هتل تعهدی برای تحویل زودتر واحدهای اقامتی به مهمانان ندارد.
  • خسارت وارد کردن به وسایل هتل و اتاق شامل جریمه بوده و خرابی وسایل واحدهای اقامتی توسط کارکنان هتل مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • پذیرش زوجین ایرانی تنها با ارائه شناسنامه عکس‌دار زوجین انجام می‌پذیرد.
  • هتل از اجازه ورود حیوانات خانگی به هتل معذور است و ورود هرگونه حیوان خانگی به هتل ممنوع می‌باشد.

قوانین کنسلی هتل ابریشم:

  • در ایام غیر پیک سفر، لغو رزرو در زمان حضور مهمان در هتل مشمول ۱۰۰ درصد جریمه کنسلی به ازای یک شب اقامت در واحد اقامتی خواهد بود.
  • لغو رزرو هتل در ایام پیک سفر در زمان حضور مهمان در هتل مشمول ۱۰۰ درصد جریمه کنسلی به ازای کل شب‌ها از قیمت واحد اقامتی خواهد بود.

قوانین نیم شارژ هتل ابریشم:

  • در بازه زمانی مشخص برای نیم شارژ این واحد اقامتی، صفر ساعت قبل از زمان حضور مهمان و صفر ساعت پس از خروج مهمان می‌باشد.
  • رزرو واحد اقامتی نیم شارژ به صورت آنلاین ارائه نمی‌شود و برای رزرو آن باید از هتل استعلام گرفت.

قوانین مهمانان خردسال هتل ابریشم:

  • اگر سن مهمان بیشتر از ۵ سال باشد به عنوان مهمان بزرگسال به‌شمار می‌آید و هزینه اقامت به صورت کامل محاسبه می‌شود.
  • کودکانی که سن آنها بین ۰ تا ۵ سال می‌باشد به صورت رایگان، مهمان هتل خواهند بود.

قوانین مهمان هتل ابریشم:

  • مهمان دعوت شده و همین طور مهمان مقیم باید هم جنس بوده یعنی یا هر دو خانوم و یا هر دو آقا باشند.
  • مهمان دعوت شده برای ورود به هتل باید مدارک شناسایی معتبر به هتل ارائه نماید.

درباره ادمين

مجید کوهی طراح سایت و دانش آموخته مهندسی تکنولوژی جوشکاری است. وی از بحث و مطالعه در مورد فناوری و فلسفه لذت می‌برد، به سبک زندگی اسلامی علاقه دارد و اوقات فراغتش را با کیهان شناسی، طراحی مدارهای الکترونیکی و زمین شناسی می‌گذراند.
تعداد مقالات: 1525 مقاله تا کنون.

دیدگاهتان را بنویسید

  • آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز با علامت‌ * مشخص شده‌اند.
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات پس از ویرایش تایید می‌شود.