مطالب از سراسر وب

سینا مهراد (بازیگر)

دنیای اطلاعات: سینا مهراد (سهیلی) متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در تهران؛ بازیگر اهل ایران است. او فرزند سعید سهیلی و برادر ساعد سهیلی و همچنین برادر سارا سهیلی نویسنده و کارگردان است، سینا سالهاست که نام فامیلی مهراد را برای خود برگزیده و با این نام در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. او پیش از این در کنار پدرش در چند پروژه به عنوان دستیار حضور داشته‌است و اولین تجربه بازیگری و حضورش در تلویزیون نیز با سریال سایه‌بان به کارگردانی برادران محمودی اتفاق افتاد و با این مجموعه بازیگری را آغاز کرد.

سینا مهراد (سهیلی)

سینا مهراد (سهیلی)تولد: ۱۲ آذر ۱۳۷۰
محل تولد: تهران – ایران
ملیت: ایرانی
پیشه: بازیگر سینما و تلویزیون
والدین: سعید سهیلی
قد: 180

وی تا قبل از شهرت با نام خانوادگی اصلی اش سهیلی در عرصه هنری فعال بود اما بخاطر اعتبار پدرش در دفاتر سینمایی خیلی بازیگر جدی گرفته نمی شد. او برای کم کردن سنگینی نگاه کارگردان ها با نام هنری مهراد، هویتی جدید برای خود ساخت تا شائبه حمایت پدر و برادرش از او پیش نیاید. سینا مهراد هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

شهرت با سریال پدر

در 25 تیر 1397 بود که سریال پدر با معرفی دو بازیگر بنام سینا مهراد و ریحانه پارسا با حضور چهره هایی چون مهدی سلطانی و لعیا زنگنه وارد قاب تلویزیون شد، مهراد با نقش حامد تهران نقش یک پسر مذهبی را چنان بازی کرد که در چند قسمت ابتدایی به شهرت زیادی دست یافت.

 

درباره ادمين

مجید کوهی طراح سایت و دانش آموخته مهندسی تکنولوژی جوشکاری است. وی از بحث و مطالعه در مورد فناوری و فلسفه لذت می‌برد، به سبک زندگی اسلامی علاقه دارد و اوقات فراغتش را با کیهان شناسی، طراحی مدارهای الکترونیکی و زمین شناسی می‌گذراند.
تعداد مقالات: 1525 مقاله تا کنون.

دیدگاهتان را بنویسید

  • آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز با علامت‌ * مشخص شده‌اند.
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات پس از ویرایش تایید می‌شود.