مطالب از سراسر وب

افرا ساراچ اوغلو (بازیگر)

دنیای اطلاعات: افرا ساراچ‌اوغلو متولد ۲ دسامبر ۱۹۹۷ در استانبول؛ بازیگر زن اهل ترکیه است. افرا فارغ‌التحصیل لیسانس رشته ادبیات تطبیقی از دانشگاه اسکی شهیر آناتولی می‌باشد از طریق تلویزیون وارد عرصه بازیگری شد و در مدلینگ نیز فعالیت دارد. ساراچ‌اوغلو در نخستین فیلمی که بازی کرد ازجان دنیز هم وجود داشت که سبب موفقیت این بازیگر شد.

افرا ساراچ اوغلو

افرا ساراچ اوغلوتولد: 11 آذر 1376
محل تولد: استانبول – ترکیه
ملیت: ترکیه ای
تحصیلات: فارغ‌التحصیل لیسانس رشته ادبیات
محل تحصیل: اسکی شهیر
پیشه: بازیگر – مدل
سال‌های فعالیت: ۲۰۱۶ – اکنون
قد: ۱۷۰
وزن: ۴۹

در سال ۲۰۱۸ شایعه مبنی بر رابطه وی با چاعلار ارطغرل شد که هر دو این ماجرا را تکذیب کردند. او رنگ آبی را دوست دارد. ساراچ‌اوغلو در سریال فضیلت خانم و دخترانش که در شبکه استار تی‌وی پخش شد در نقش اِجِه بازی کرد و محبوبیت زیادی در بین تماشاگران پیدا کرد. سریال فضلیت خانم در سال ۱۳۹۷ با دوبله فارسی در شبکه جم تی‌وی پخش شد. افرا ساراچ‌اوغلو در فیلم فرصت دوباره که ازجان دنیز و نورگل یشیلچای در آن حضور داشته‌اند نیز بازی کرده‌است. از جدیدترین سریال‌های او می‌توان به سریال خواهر زاده‌ها که در دو فصل پخش شد با بازی فورکان آندیچ اشاره کرد. و همچنین وی در سریال معلم ایفای نقش می‌کند.
وی در سریال چشم چران عمارت (دارای داستانی بر اساس واقعیت) در کنار مرت رمضان دمیر در نقش سیران بازی می‌کند.

افرا ساراچ اوغلو

درباره ادمين

مجید کوهی طراح سایت و دانش آموخته مهندسی تکنولوژی جوشکاری است. وی از بحث و مطالعه در مورد فناوری و فلسفه لذت می‌برد، به سبک زندگی اسلامی علاقه دارد و اوقات فراغتش را با کیهان شناسی، طراحی مدارهای الکترونیکی و زمین شناسی می‌گذراند.
تعداد مقالات: 1525 مقاله تا کنون.

دیدگاهتان را بنویسید

  • آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز با علامت‌ * مشخص شده‌اند.
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات پس از ویرایش تایید می‌شود.