آموزش عشوه گری برای خانم های متاهل

دنیای اطلاعات: اگر خانم ها بدانند چقدر عشوه و ناز برای مردان دوست داشتنی و لذت بخش است به جای وقت صرف کردن برای آشپزی و بساب و بشور عشوه ریختن را یاد می گیرند و انجام می دهند و اگر به خوبی و به جا و به اندازه باشد جای همه چیز را می گیرد. و محبت و وابستگی عجیبی برای شوهر به وجود می آورد.
عشوه برای متاهلینبه شما بگویم عشوه گری حتی از زیبایی صورت و اندام و خوش تیپی هم مهمتر است چون محرک تر است. فرق زن با مرد در چیست!؟ زنی که حرکات و عشوه های خاص زنانه نداشته باشد و رفتار و حرف زدنش مردانه باشد به چه درد شوهر می خورد. خب آن مرد اگر می خواست با یک زنِ مرد ازدواج کند اصلا چرا ازدواج کند خب دوستان هم جنس خودش بودند که ، برایش بس بود دیگر.

خانمهای محترم یاد بگیرید به شوهر خود لذت بدهید تا:

۱- خودتان لذت ببرید.
۲- برای شوهرتان جذاب و خاص باشید و مورد توجه او قرار گیرید.
۳- روابط با هسرتان سرد و بی روح نشود.
۴- وظیفه اصلیتان را خدا برایتان قرار ده و آن خوب شوهر داریست به جا آورید.
۵- اجر جهاد در راه خدا را ببرید.
۶- این کار را برای رضای خدا انجام دهید تا به خواسته های معنوی خود نیز برسید.

وقتی نیاز مرد کامل در خانه رفع شود. خانواده ای با محبت و روابط عاطفی عمیق و خانواده سالمی به وجود خوهد آمد. جامعه هم از تک تک خانواده ها ساخته شده است. وقتی خانواده سالم بود جامعه سالم می ماند و با جامعه ای سالم انشالله زمینه سازی کنیم برای ظهور امام زمان(عج).

سینه ها: سینه ها را به بالا بدهید و هیچ وقت افتاده و خموده نایستید. سوتین محکم که سینه را مستقیم و کمی به بالا نگه دارد ببندید. فکر نکنید خب لباس زیر است و دیده نمی شود نه. لباس زیر برای مردان جذاب است هم رنگ آن و هم مدل آن. خیلی تنگ نباشد که جای آن روی بدنتان بیفتد و نیز باید دست راحت داخل آن برود. برای خوشنودی خدا که در خوشنودی همسر است برای آن پول خرج کنید.
پشت چشم نازک کردن: زمانی که تنها هستید این کار را جلوی آینه تمرین کنید. یک ته لبخند هم چاشنی آن کنید. اگر اصلا این کار را بلد نیستید می توانید از بقیه یاد بگیرید. تو خیابان و مترو و اتوبوس (و متاسفانه فیلم) به چشمان خانم هایی با عشوه حرف می زنند خوب نگاه کنید.
دوش: یکی از دوشها را کمی به جلو بدهید مثل حالتی که در رقص انجام می دهند. البته نه همیشه مثلا موقع حرف زدن کمی دوش خود را تکان دهید.
گردن: در بعضی مواقع کمی آنرا کج کنید تا به ناز شدن ترکیب شما بیفزاید. این کار را با متمایل کردن یک طرف دوش خود به جلو انجام دهید.
کلام: صوت دلنشین هم محرک هست. هنگامی که با همسر خود صحبت می کنید. صدای خود را نازک کنید. آخر کلمه ها را کمی بکشید. مثلا رضاااااااا. از واژه های خاصی استفاده کنید مثل ،اِواااااا، ای جان، آخی ی ی، نازی، فدات، عزیزم و …
راه رفتن: پاها نزدیک به هم گذاشته شود حتی جلوی هم گذاشته شود نه کنار هم. این کار به خاطر تماس ران ها با هم، به تحریک شدن خودتان نیز کمک می کند.
نشستن: حتما یک پا روی پای دیگر باشد. و ترجیحا از صندل یا کفش استفاده شود. می توانید کمی هم به کمر قوس دهید و خود را کج کنید. کلا قوس و انعطاف و صاف نبودن زیباست.
خوابیدن: در خوابیدن نیز صاف نخوابید. به پهلو ،پای بالا جلوی پای پایین روی زمین باشد و اگر باسن کوچکی دارید کمی باسن خود را به بالا بدهید. سر خود را با کمی قوس روی بالش بگذاریدو یک لبخند هم داشته باشید.
نگاه کردن: گاهی به او خیره نگاه نکنید، نگاه خود را بدزدید و با شرم و خجالت نگاهش کنید. مردان عاشق این خجالت خانم هایند.

تاکید می شود همه موارد فوق فقط و فقط در خلوت با شوهر و برای او باید به کار گرفته شود نه برای کس دیگر یا حتی برای شوهر و یا در حضور شخص دیگر چه آقا چه خانم، چون حرام است و لطمات بدی برای دنیا و آخرتتان در پی خواهد داشت در حالیکه اگر برای شوهر به کار ببرید هم به خواسته های دنیوی خود خواهید رسید و محبوبیت زیادی نزد او خواهید یافت هم اجر اخروی خواهید برد. انشالله.