۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت: ۱۳:۴۰
خانه > سلامت > بهداشت و سلامتی > نکاتی برای آب کردن چربی های بدن

نکاتی برای آب کردن چربی های بدن

دنیای اطلاعات: وقتی صحبت به از دست دادن چربی و کاهش وزن می رسد ، می توان گفت که این موفقیت یک شب اتفاق نمی افتد و زمان بر است. گاهی اوقات بیش از چند هفته ، چند ماه و یا چند سال زمان لازم است تا چربی های اضافه را آب کنید. پس عجله نکنید و از خودتان انتظار بیش از حد نداشته باشید. در این مقاله از دنیای اطلاعات سعی بر آن داریم تا چند روش را برای کاهش چربی مورد اشاره قرار دهیم.

۵۰

هدف های واقعی کوتاه مدت

به این ها همانند یکسری اهداف کوچک نگاه کنید. اگر که می خواهید در یک دو ماراتن شرکت کنید پس بهتر است از مسافت های کم شروع کنید. آرام آرام ، می توانید زمان و مسافت را افزایش دهید و قبل از اینکه متوجه شوید در یک ماراتن رقابتی خواهید بود. بدون داشتن اهداف کوچک هیچ راهی برای رسیدن به اهداف بزرگ وجود ندارد.

اهداف کوتاه مدت باید سبب رسیدن به اهداف بلند مدت شوند

گاهی اوقات فکرهایی سبب می شود که در میان راه کنار بکشید و ادامه ندهید اما سعی کنید به هدفتان فکر کنید و به این زیبایی کوتاه مدتی که بدست آورید. در طول این راه طولانی ممکن است مرتکب چند اشتباه شوید اما همچنان نیز امکان رسیدن به هدف نهایی برایتان وجود دارد و می توانید از این اشتباهات درس بگیرید.

تنظیم یک برنامه آموزشی و دنبال نمودن آن

یک قرارداد با خودتان ببندید و این برنامه آموزشی را یادداشت کنید. حتی برخی آن را بر روی یخچال می چسبانند و یا در کیف پولشان قرار می دهند زیرا برای آنها حائز اهمیت است. با این شما به هدف خود می اندیشید و هر لحظه به آن نزدیک می شوید.

به بدن خود گوش کنید

بدن شما اگر بیش از حد پر و یا خالی باشد بدون شک سیگنال هایی می فرستد پس سعی کنید همیشه تعادل را رعایت کنید و ورزش را فراموش نکنید. خستگی نشان دهنده این است که به استراحت نیاز دارید.

به طور مداوم خود را به چالش بکشید

زندگی یک چالش است و ما در تلاش برای مقابله با چالش ها و گذشتن از آنها هستیم. بعلاوه اگر چیزی یاد نگیریم ، نمی توانیم رشد کنیم. موفقیت همانند یک ماهیچه است اگر کشیده نشود ، رشد نمی کند. پس اینکه تا چه حد کشیده شود به شما بستگی دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *