۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت: ۸:۳۰
خانه > سلامت > بهداشت و سلامتی > با این حرکات ، بازوانی خوش فرم و بدون چربی داشته باشید

با این حرکات ، بازوانی خوش فرم و بدون چربی داشته باشید

دنیای اطلاعات: اگر می خواهید بازوهایی زیبا و خوش فرم داشته باشید این مقاله را از دست ندهید:

بازو

معمولا خانم ها با افزایش سن، نگران افتادگی و چربی های نازیبای بازو هستند و می خواهند حتی در سنین بالا هم بازوهایی ظریف و زیبا داشته باشند.حرکات ورزشی بسیار ساده زیر به شما کمک می کنند که عضلات بازو را تقویت کرده و زیبایی آنها را حفظ کنید.

چرخاندن بازوها

خیلی ساده دستها را در دو طرف بدن از هم باز کرده و آن ها را موازی زمین نگه دارید.حالا بدون خم کردن آرنج ها،با چرخش ۳۶۰ درجه، از محور کتف، دستها را بچرخانید.۲۰ بار در هر جهت این چرخش را تکرار کنید. با این حرکت، قسمت بالای بازو و شانه ها تقویت شده و ماهیچه های کتف، گردن، دوسر و سه سر بازو درگیر می شوند.

چرخش کف دست

برای انجام این حرکت، مثل حرکت قبل دست ها را صاف و موازی با زمین نگه دارید و بدون خم کردن بازوها، در حالی که دستها کاملا صاف و موازی با زمین هستند، فقط کف دستها را مثل حالتی که می خواهید لامپی را باز کنید، به طرفین بچرخانید.در این حرکت فقط کف دستها حرکت دارند و البته باید سریع انجام شود، طوری که در هر دقیقه ۱۰۰ بار چرخش داشته باشید
در این حرکت، همه ماهیچه های بازو در گیر خواهند شد.

حرکت دعا

در این تمرین، همانند حالت دعای بودائیان، کف دستها را در بالای سر به هم بچسبانید و بدون اینکه آنها را از هم جدا کنید، دستها را تا جلوی سینه پایین آورده و دوباره به بالای سر ببرید.

۳۰ بار این حرکت را تکرار کنید.

در حالتی که دستها به هم چسبیده اند، ماهیچه های سه سر یا همان پشت بازو درگیر شده و با بالا و پایین آوردن دست ها، چربی های این قسمت کم کم از بین می روند.البته با درگیر شدن ماهیچه های جلو بازو هم در این حرکت، بازوها خوش فرم و زیباتر خواهند شد.

حرکت کششی بازوها

حتما بعد از اتمام حرکات ایروبیک، این کشش را تجربه کرده اید.
برای انجام این حرکت، دستها را پشت سر ببرید و با دست راست، مچ دست چپ را بگیرید.طوری که آرنج ها پشت سر قرار گیرند.
حالا با سر، آرنج را به آرامی به سمت عقب کشیده و همزمان، با دست راست ،مچ دست چپ را به سمت پایین بکشید.
این حرکت را حداقل دو نوبت و در هر نوبت ۲۰ بار تکرار کنید.
با قفل کردن دستها، ماهیچه های سه سر درگیر می شوند.
این حرکت برای افرادی که از چربی های دور بازو شکایت دارند می تواند بسیار مفید باشد.

نکته مهم این حرکات ساده این است که بدون هیچ گونه وسیله ای خاص و در هر کجا که هستید می توانید انها را انجام داده و شاهد بازوهایی بدون چربی و زیبا باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *